Autobaterie

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Leden 29 21:20:19 CET 2006

Zatky se nejlip vyndavaj petikorunou, drazky se s ni neomackaj a navic je
tak velka, ze nemuze spadnout dovnitr.

Jinak ciste teoreticky, pokud ten nastavec spadnul na dno, tak bude mozna
pod deskama v prostoru pro kal. V tom pripade primo zkratovat desky nemuze.
Ale zrejme se bude rozpoustet od ty kyseliny.

P.K.