Pripojeni kabelu

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Neděle Leden 29 19:05:50 CET 2006

Z boku je dirka do ktere se zatlaci sroubovakem a pruzina se otevre.
Alespon u tech co jsem zapojoval.
Wago je na lanko primo delane - viz katalog, dutinka neni povinna.
Drzi to velmi dobre. Pral bych vam videt svorkovnice na masinach ktere se
trepou, jak se sroubky krasne povoluji. A Wagovky drzi, a ... drzi.

JURP