LM334 a mraz

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Leden 29 18:16:24 CET 2006

Radim Hořínek napsal(a):
> Omlovam se, ze pisu tak pozde, ale diskuze mi chodi hramodne... Merim tim
> KTY a ten LM334 je zdroj konstantniho proudu. Ten KTY je na cca 2m
> dlouhych vodicich v miste mereni teploty a ten LM je v miste kde je
> teplota konstantni a tudiz mi jeho teplotni zavislost nevadi a neprojevi
> se. Mi jde o to ze ten LM334 ma v kat. listu ze je do 0°C a me zajima
> jestli popisovane chovani (zmenseni proudy kdyz odpor KTY dosahne cca 1200
> ohmu) je zapricineno tou zimou.

Tedy ja nevim...

Podle toho, co pisete, snad neresite do jake teploty je LM, kdyz s nim
nemerite a je v prostredi s konst. teplotou (predpokladam, ze > 0 stupnu
C - nebo ne?)....

1) ma LM334 zajistene dostatecne napeti (cca 0,8 az 1 V podle proudu) na
sobe i pri Rkty > 1k2? Neboli jaky jste zvolil proud dany LM a jakym
napetim cely ten werk napajite?

2) LM334 ma sice definovany spodek rozsahu pouze do 0 stupnu, ale je to
jen "sichrovani se" od vyrobce, protoze LM134 a LM234 (tytez chipy,
pouze vystupni testovani na teplotni rozsah) maji spodek rozsahu bohate
pod 0. Povazuju tedy nefunkci LM334 pod nulou za dost nepravdepodobnou.

3) nekmita nahodou cele to zapojeni apod.?

--
Jirka