Cim slepit hlinik a plexisklo

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Leden 29 18:04:03 CET 2006

Nebyl by vhodny nejaky druh montazniho lepidla, ty co se prodavaji v tech
velkych tubach? Maji je v kazde prodejne s naradim a poradi co je na co
dobre.
Jednou jsme potrebovali prilepit zadni spojler (kridlo) na auto a ten clovek
nam vybral a objednal lepidlo v tehle tube. Zpocatku jsem neveril, ale drzi
to jako blazen i na vylestenem laku. Spis pak bude problem to jak pozadujete
utrhnout, ale urcite existuje nejaka slabsi varianta.

Tosa