Cim slepit hlinik a plexisklo

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Neděle Leden 29 18:01:39 CET 2006

Michal Grunt napsal(a):

>Narazil jsem na problem ci prilepit asi 1cm prouzek plexiskla k
>hlinikovemu profilu L (k jedne vnitrni strane). Mam z L profilu
>vytvorene okno (obdelnik) a potrebuji mit plexisklo uvnitr jako
>pruzor.
>Zkousel jsem tavnou pistoly, ale moc to nedrzi (skoro vubec). Pak
>samolepici oboustranny papir. Ten je o neco lepsi, ale take nic moc.
>Pak bych tu mel jeste Chemopren, ale ten co mam se k tomu asi nehodi
>(je urcen pro save-nesave materialy). Predstava je takova, aby to slo
>v budoucnu nasilne odtrhnout - soubovakem nebo necim podobnym (hlavne
> [...]
Na rozvaděče se používá buď speciální lepící páska pro větší zátěže (u
menších oken) nebo opět speciální vypalovaný tmel. Možná by vedla cesta
tudy ... Obojí běžně aplikujeme i na hliníkové skříně (zatím si nikdo
nestěžoval - pro rýpaly :D). Obojí bych mohl zkusit zajistit, nicméně u
toho tmelu bude potřeba výbava.

T.V.