OT: shanim repro ARN 8604 (8)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Leden 29 15:04:42 CET 2006

Nevim kolik ohmu, nicmene impedanci to ma do 800Hz  pry okolo 35 Ohm.
To vinuti je krizove (kvuli kapacitam), jestli se zmeni charakteristiky
nevim, ale slysel jsem to hrat, proto shanim pro sebe jeste jeden reprak.
Kazdopadne ten clovek to umi, videl jsem jeho praci. Ten  ARN 8604 ma
mimo jine kmitacku vtakove mezere, ktera dovoli to krizove vinuti.