Programy, kde koupit ?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Leden 29 14:39:31 CET 2006

Pokud byla mechanika v retail baleni (barevna krabice a CD 'od
vyrobce') tak je to mozne. Ale kdyz koupite mechaniku v igelitaku a
OEM Nero primo od Ahead tak s tim nejsou problemy.
Ted jsem instaloval jednu mechaniku od LG (prave retail) a bylo u ni
CD ze zelenym potiskem, kde krome Nera byl i nejaky DVD Cyberhome nebo
tak neco. Nejspis by tohle CD na jinou mechaniku pouzit neslo.

--
Michal Grunt