Autobaterie

GT5 gt5@seznam.cz
Neděle Leden 29 14:25:00 CET 2006

Patrne ten nastavec bude z oceli. Coz je problem...zelezo reaguje s
kys.sirovou velmi rado. Takze dana smes elektrolytu, ala olovo,a ala
sirany olova a zeleza asi nejsou moc ok.
Doporucuji opatrne hadickou vypustit obsah elektrolytu te jedne komory.
(hadickou proto aby jste ho nemusel otacet vzhuru nohama a nehrozilo to
zkratovani).
Idealni by bylo pak vypustit cely akumulator. Vyjmout nastavec...bud jak
doporucoval A.Chlubny - pean, nebo bych se nebal zkusit kousek magnetu
na provazku.
Komoru vyplachnout destilkou, popripade provest desulfataci pomoci peroxidu.
Pozor na oci a na ruce..
Nalit novy elektrolyt, nabit, naformovat a melo by to byt bez problemu.
V horsim pripade jste prisel o 1 z 6 clanku akumulatoru.

LP.