Vymena dat (bylo RE: Postupy navrhu DPS)

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Neděle Leden 29 14:21:43 CET 2006

Na vymenu souboru je asi nejlepsi p2p DC++. Samozrejme myslim legalnich
souboru. To ze je obecne vyuzivan prevazne k sireni chranenych A-V del a
warezu uz je jiny problem. Ten program je jen prostredek, to jak ho nekdo
pouzije uz je jeho problem. Myslim, ze na DC++ po pravni strance nikdo
nemuze, narozdil od jinych jako byvaly Napst*r.

S pozdravem,
Ales Chlubny