Programy, kde koupit ?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Leden 29 14:12:55 CET 2006

Vzdyt ano, pokud jde jenom o vypalovani DVD (a ne tvoreni,
predpokladam ze na to je DVD Producer) tak na to Express staci (tip -
na vypaleni filesystemu DVD ani to Nero neni potreba, staci plugin do
Total Commanderu http://www.tiasoft.de/tcburner/download.htm ). Ale
pokud je na Nero nekdo zvykli asi bych na to sel tak, ze bych za par
stovek koupil nejlevnejsi CD vypalovacku a k tomu aktualni OEM Nero 6.
CD vypalovacku bud nahradit starsi v PC nebo strcit do supliku...

--
Michal Grunt