RE: Programy, kde koupit ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Leden 29 12:54:58 CET 2006

Prodavame ho treba my, ale kameny obchod mame az v Moste, nicmene do usti jezdim  2x tydne tak vam ho rad dovezu,
nicmene zvazte zda se to vazne vyplati, cena krabicove verze Nero 7 Premium je cca 1600 bez DPH a Nero 7 je typicka ukaznka toho jak udelat z maleho dobreho programu na vypalovani multimedialni nestabini nesmysl s cca 120MB.
Osobne stale pouzivam v 6 a tu lze v OEM koupit i s vypalovackou DVD za 1300 bez DPH :-)

Hezkou neděli přeji,

    mám dotázek ohledně programů pro počítač. Dají se někde legálně
získat programy, třebas NERO 7 a podobně ? Mám raději klasický obchod,
kam dojdu a odnesu si škatuly s CDčkem. Ptala jsem se v našich obchodech
tady u nás a všude na mně koukají jako na zjevení :-/ Jistě, není
problém získat pirátské kopie, ale to já nechci.

    Předem díky za nasměrování :-)