Z8F Encore

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Leden 29 12:22:32 CET 2006

> Zdravim Mam takovy dotaz a na Goolu nic nemuzu najit. Z develop board
> mam vyvedeny SPI kanal do SPI obvodu MCP2515 . Z8 je tedy master a
> MCP slave , vic toho neni . Presto se mi po inicializaci SPI objevi v
> SPI statusu chyba kolize v multimaster systemu, jedna se ale o
> singlemaster system. To jest jakoby nekdo jiny shazoval signal SS.
> Osciloskop ukazuje ze na SPI je vse v pohode. Nemate nekdo nejakou
> zkusenost.

No toto se mi jeste nestalo, resp. jsem si toho nevsiml. Pravdepodobne
se tam ta kolize objevi pri zapnuti napajeni ci jinak pri inicializaci
(neinicializujete SPI a az potom porty?). Protoze jste master tak ridite
komunikaci tzn. vite co kdy tam muze a nemuze byt. Po inicializaci tedy
vynulujte SPI status, pokud se uz behem komunikace problem neobjevi slo
o neco z vyse uvedeneho.

Pavel

P.S. monza uz je to pozde ale ja se proste drive nedostal ani k precteni
natoz odpovedi.