OT: shanim repro ARN 8604 (8)

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Leden 29 11:43:54 CET 2006

Jirka napsal(a):

> Pokud mas ten stary repro imho jakkoliv poskozeny, existuje nekolik
> firem, ktere jsou schopne ho dat dohromady (tedy treba vcetne nove
> membrany a kmitacky). V pripade zajmu se muzu pokusit dohledat kontakty.

Takze bez ohledu na odezvu (abych to nemusel znova hledat):

http://nakupujeme.cz/ac-akustika/index.php - osobni pozitivni zkusenost
s opravou zahranicniho velkeho basoveho repro

http://sweb.cz/opravy.reproduktoru/hlavni.html - nemam osobni zkusenost

http://www.lonely.vyrobce.cz/ - dtto

Pak jeste existuje jakysi zahadny "pan" v Praze, jehoz jmeno si nemuzu
vybavit - nicmene ma vynikajici povest prave v oblasti oprav repro. Nema
myslim web (a ani mail), jen telefon. Jeho jmeno lze zjistit tusim na
http://www.muzikus.cz/muzikontakt/ resp. dotazem v redakci
Muzikus/Muzikontakt (nekde tam se o nem mluvilo, protoze jeho sluzeb
vyuzivaji hlavne muzikanti).

--
Jirka