OT: Web server nedostupn? pro mobiln? klienty

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Leden 29 10:07:26 CET 2006

1) nebeha to ani z holych (cerstve nainstalovanych) WXP?

2) nebeha to ani s original FW v tom Ovislinku?

3) nebeha to ani s jinou verzi Woken (W95, W98)?

P.K.

  Pred nedavnem jsem resil problem zname, ktera ma WIN XP Pro a WiFi