OT: praskova barva maloobchod

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Sobota Leden 28 20:58:06 CET 2006

Prichy napsal(a):

>No jo no, to se dalo cekat :-)
>Ve svem okoli  (okrese) mam dve lakovny, snazil jsem
>se to vyresit sam, ale asi budu muset je "otrevovat". :-(
>Kdyby jste byl ovsem tak hodny a zeptal se mi na cenu
>(jen abych vedel s jakou "flaskou" mam prijit) :-)
>barvy napr. RAL 9017,9016,6018, ale vlasne mi jde
>jen o predstavu (doufam, ze se jednotlive ceny nelisi nasobne)
>
>Diky Prichy
>
>PS: pokud by jste musel ovsem vynalozit prilisne usili,
>tak to puste z hlavy.... :-)

Ani ne, dělám to celkem běžně, takže spíš jen přidám další požadavek ..
ty ceny se (aspoň u nás) liší zhruba o 200 % (min-max), kvůli
dostupnosti .. samo je rozdíl, když si vezmete kilo barvy, které se
spotřebují dvě tuny za měsíc a nebo kilo té, co se použije další kilo
jednou za rok a musí koupit paleta. Ozvu se v pondělí.

T.V.