LM334 a mraz

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Sobota Leden 28 12:52:17 CET 2006

Ja vim, ze je teplotne zavisly, ale ono jde o to, ze tam je treba -3°C
PORAD a proud zacne klesat az je na CIDLE tech 140°C. ten LM334 je porad v
miste kde je tech -3°C. Mi jde o to, jestli tim, ze je ten LM334 v miste
kde je -3°C se to muze chovat tak ze pri urcite velikosti odporu cidla ten
proud zacne klesat kdyz ten odpor porad roste.
R. Horinek