LM334 a mraz

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Sobota Leden 28 11:36:28 CET 2006

Zdravim konferenci,
mam sestrojeny system, kde mj. merim teplotu. jako cidlo sem pouzil KTY
(pri 100°C - 1k), jako zdroj konstantniho proudu jsem pouzil LM334, ubytek
napeti na cidle merim AD prevodnikem. Ale ted se mi stalo, ze pri urcite
teplote (asi 140°C) zacne prud cidlem klesat (mam nastaveny 1mA), takze
zobrazena teplota uz neroste, ale pomalu zacne klesat. Dival jsem se do
datasheetu a vycetl, ze LM334 je do 0°C, myslim, ze pri mereni tym bylo
pod nulou. myslite si, ze klesani proudu az od urcite teploty muze byt
zpusobeno timhle? Ja vim, nejjednodussi je koupit LM134, ktere je do -50 a
vyzkouset to, ale ten je 10x drazsi a spatne se shani, takze bych rad znal
vas nazor... schema je v priloze a Ucc je 5V.
Predem diky. R. Horinek

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/