AVR priznaky.

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Leden 27 20:26:43 CET 2006

AVRka maji docela rozumne instrukce pro testovani jednotlivych bitu v registru, nastaveni 1 a 0 se da udelat pres ORI, a ANDI, dokonce i negace pres EOR, tak co vam brani si pro praci s priznaky nadefinovat v kterem registru a ktery bit? Myslim, ze kdyz by bylo potreba obdoba 51ky, tak by sly urcite napsat nejaka makra, ktera by to zaridila.

S pozdravem JK