ise7.1

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Pátek Leden 27 15:42:46 CET 2006

mozno hej, ale toto mi pripada prehladnejsie...

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: "Petr Tosovsky" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 27, 2006 2:51 PM
Subject: RE: ise7.1

Polska vyroba by hodne vysvetlovala :o) (ne aby me nekdo chytal za slovo).
Ten trojuhelnik je na sbernici a z nej vede uz samostatna linka signalu. Ty
pojmenovani signalu jsem myslim resil az nakonec, kdyz to bylo nakreslene.
Je tam ikona na pojmenovani linky, v menu vlevo od schematu napisete nazev
sbernice a do zavorky cislo signalu ktery odbockou vytahujete a kliknete na
ten spoj. Doufam ze to takhle je. Hlavne porad delejte kontroly schematu
(Check), ty odbocky na sbernici "nedrzi" a i kdyz to vypada ze tam je
pripojena, tak to nemusi byt pravda. Pak to na Vas na konci kresleni vychrli
60 chyb ve schematu a muzete to delat pomalu znova. Urcite to bylo tak ze se
neco muselo kreslit driv. Nejdriv sbernice, spoje a do toho vlozit odbocku
(ktera tam predne sedne) nebo dat odbocku a k ni pripojit sbernici a signal.
Myslim ze i zalezelo na smeru pokladani spoju (od/k odbocce). Proste teror!
Nevyjde lepe to napsat v textaku?

Tosa