Re: síťový konektor (Keyston)

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Pátek Leden 27 14:40:24 CET 2006

No ono tech keystonů je hafo druhů - nekde se to zarezava nozem jinde druhým
kusem toho konektoru
ale k nemu zase byva takova plastova packa - tu vam asi nejspis nedaji kdyz
nekupujete cele baleni. Zapojení mezi A/B bylo barevne  rozdilne - sem to
delal asi pred tydnem. Tak nevim co to mate   ....
ale byva to tak jak pisete ....

DJ

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <konference3@centrum.cz>
To: <hw-list@hw.cz>
Sent: Friday, January 27, 2006 2:18 PM
Subject: síťový konektor (Keyston)

Hello konference,

  Potřeboval jsem dotáhnout jeden segment sítě, takže jsem koupil Keyston
  (RJ45). Když jsem to montoval kdysi, tak bylo potřeba na zacvakání drátů
  použít speciální trn. Do tohoto nového Keystonu se dráty zasunou, a
zacvakne
  se přes ně takový plast, který dráty zařízne do konektoru.

  Co mne ale překvapilo je to, že barvy pro zapojení A i B jsou stejné. Jak
je
  to možné? Vždycky jsme zapojovali B, a při zapojení A byly některé barvy
  prohozené.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic