ise7.1

Jiri Beranek hw_konference@profisite.cz
Pátek Leden 27 13:52:21 CET 2006

Jednoduzsi je nakreslit schema v Orcadu (jsou tam na to knihovny) a
potom vyexportovat netlist, ktery dale zpracuje ISE.

J.B.

----- Original Message -----
From: "Petr Tosovsky" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 27, 2006 1:45 PM
Subject: RE: ise7.1

Nevim jak to myslite kreslit sbernice. Kdyz mate na symbolu komponenty vyvod
ktery je typu sbernice tak pri kresleni spoje je to automaticky sbernice
(tlusta cara). Odbocky sbernice se delaji tlacitkem Add Bus Tap. Kdyz jsem
si s tim jednou hral tak jsem to radsi vzdal, napojeni odbocek byl teror,
ten schematicky editor porad hlasil chybu, myslim ze se osvedcilo nejdriv
polozit odbocky a k nim dokreslit sbernici, ale uz si to presne nepamatuju
(mozna to bylo opacne). Schemata jsem nepouzival.

Tosa

>Neviete niekto aky je system kreslenia zbernic v ISE7.1 ? nejak na to
nemozem dojst...