AVR - system preruseni

GT5 gt5@seznam.cz
Pátek Leden 27 09:40:09 CET 2006

Vazeny pane,
nemusite se tu hned vztekat a vycitat mi jiste neznalosti. Datasheet
jsem studoval, udelal jsem program, ale problem je ze to tak nefunguje
jak bylo ocekavano a psano. Takze jsem se radeji zeptal.
Pokud se nemylim tak jsem na foru o elektronice a casto tady ctu mnohem
horsi kraviny ktere by sem patrit nemely.
Mimochodem kolega pred Vami uz mi odpovedel. Dve slova, tot vse co mi
stacilo.

LP.

Šmarjá, a já jsem si pořád říkal, proč výrobci do těch datasheetů malují
ty hradla a klopáky, když se tam píše o přerušení :-)))

Zkuste se zamyslet nad tím, jak je interně to přerušení vlastně udělané.
Bez ohledu na to, jestli je to AVR, PIC nebo něco jiného, tak je to
skoro vždy klopný obvod (nulovaný nějakým signálem) a AND/OR logika.

A pokud klopný obvod klopne, tak má na výstupu něco, co se nevynuluje
jen tak samo od sebe a je to na následné AND/OR logice (to jsou ty bity
typu povolení či zákaz přerušení) zcela nezávislé.

Takže rozhodně ano, k přerušení dojde. A může dojít i ke spoustě jiných
zcela nečekaných přerušení, pokud byl mikrokontrolér nějak podivně
iniciován či chybně naprogramován.

Zdraví PavelK