Plugin 10MHz hodin ku DDS

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Leden 27 09:31:48 CET 2006

Hladam v Globsonoch a ten obvod tam neviem najst. Pokial teda najdete
kde ho maju a kolko stoji tak sa na to mozeme blizsie pozret.
Z datasheetu som zatial vycital ze ma 45/55 vystupnu striedu co pre DDS
nepripustne (musi byt 50%). Preto by sa hodiny dali zobrat z vystupu
fout/2 a prichadzaju do uvahy tieto pracovne mody:

Mod | fin | nasobic
0 M 3.75-28MHz    x3
0 1   2.75-19MHz    x4
M M   2.5-12.5MHz   x6