Mate nekdo kontakt do Moskvy ????

MK info@mcu.cz
Pátek Leden 27 08:00:00 CET 2006

> Tak to to asi bude hodne legalni, ze? Co znam rusko tak klony vseho s
> Cdckem
> od originalu, samozrejme nelegalni :-) To se ani nedivim ze to nechce
> nikam
> poslat.
>
> Jste chudy student ze musite za kazdou cenu mit co nejlevnejsi zpiratenou
> verzi? :-) Ta cena hold neni zadarmo. Jestli nejste tak bych se asi
> stydel,
> hlasit k podpore ruskejch zlodeju.

Clovece, nejen ze nevite "vo co go", ale s klidem anglicana zacnete okamzite
soudit druhe. Nejsem chudy student i kdyz se celych svych 45 let ucim, ale
zajima me kazde zajimave reseni a je mi celkem jedno zda se jedna o original
od kohoko-li, nebo o analog (klon, pajc, ci jak si to chcete nazvat) od neko
jineho. V tomto pripade se nejedna o klasicky klon, ale o funkcni analog
postaveny uplne na jinem procesoru (ne subtypu, ale opravdu jinem) s dalsimi
doplnenymi funkcemi. Takze radeji podporim "ruske zlodeje" na ukor
"nemeckych zlodeju"  :)))))))

Howgh

S pozdravem
MK