ADMIN: Re: Mate nekdo kontakt do Moskvy ????

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Leden 27 07:24:18 CET 2006

Okamzite tady prestanou tyhle debilni narazky na to co kdo kde chce
ukrast a nebo ukradl. Vite o tom s prominutim hovno (jinak byste se asi
neptal), ale hlavne ze se starate o to co ma ten druhej.

Jestli mate pocit, ze MK cini neco nelegalniho oznamte to na nejblizsi
PCR a neobtezujte s tim tady.

Uz vcera jsem psal, ze zde nebudu tolerovat osobni narazky a utoky!!!

ADMIN