OT: HW party (bylo :RE: jak kontaktovat cybertex)

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Pátek Leden 27 00:28:52 CET 2006

Myslim, ze Bratislavu mame mnohi odruky, ale PRAHA ?? Pripadne by to slo
spravit "lokalne" po centrach  PRAHA - BRNO - BRATISLAVA ;-}} Skalni sa mozu
zusatnit na celom turne ;-}}

S pozdravom. Ondrej Pribula

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 26, 2006 4:54 PM
Subject: Re: OT: HW party (bylo :RE: jak kontaktovat cybertex)

Petr Tosovsky wrote:
> Myslim ze takhle narychlo to asi nepujde. Ale predstava nejakyho mejdla na
> jaro nebo leto neni spatna. Musel by se ale udelat pruzkum kolik lidi
> prijde. Budu na to myslet a pak tu zalozim v prihodnou dobu vlakno a uvidi
> se.

To je blbost, nijako inak ako narychlo sa to neda.

Ja si napr. pamatam na jedno pomaturitne stretnutie, ktore sa zbehlo
stylom: prisli ku mne dvaja spoluziaci a vravia: Jano, mame maturitnu
stretavku. Ja vravim: Hej? A kolki sme? A oni na to: No ak ides, tak
traja :-) (nakoniec to bola stretavka s najvacsou ucastou v historii ale
chvilu to trvalo kym sme vyzdvihli vsetkych a cestou nam uz niektori
zacali zase odpadavat).

Mimochodom, co tak skocit si do Bratislavy na jedno dve?

wek