Mate nekdo kontakt do Moskvy ????

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Leden 26 17:45:22 CET 2006

> Jakou drobnost a predevsim kde v Moskve, kolega tam ma sestru.
> Nevim zda by se byla ochotna angazovat, a pak dva lide s moskevskou
> adresou to k sobe mohou mit dal nez z Prahy do Brna , holt vse balsoe, ale
> zeptat se mohu.

OK, proc to vlastne nepustit mezi lid pospolity - firma MTsystem
http://www.mt-system.ru udelala kopii USB JTAG adapteru J-LINK je to pro
ARMy a original je od Seggeru. MT-link je postaven na jinem procesoru a je
vyrazne levnejsi (cca 50$)  http://www.mt-system.ru/p73.mt?expand=354 ma byt
SW kompatibilni s J-Linkem a ma umet programovat i dalsi MCU - pokud vim
prave se dela FW pro MSP430. Firma je ze Sant Petergurgu, ale udajne by
nemel byt problem tuto vecicku koupit od nich v Moskve. Prave se snazim
vykomunikovat kde, kdy a presne za kolik

S pozdravem
MK