OT: HW party

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Leden 26 17:01:57 CET 2006

Zdravim,

> Mimochodom, co tak skocit si do Bratislavy na jedno dve?

to je spatnej napad, neni-li zajisten nocleh -- zpatky jsem jel pres
Blavu z Toulouse (a Vidne) a ujely mi 2 autobusy smerem Cechy --
byly narvany uz z Kosic. Jeden jel neco kolem 1h, druhej asi v 1.45 a
pak az v 6.00, coz nastesti predbehl vlak v 5.40, kterej bere bez
ohledu na pocet mist a tudiz predstavuje jistotu.
Jinak sam jsem v tom nebyl, cekalo tam 15 lidi, druhej autobus mel
volny 1 misto a to si vzal chlapek, kterymu uz ujely predchozi 3
busy.
(Zvlast ted v tom mrazu me ta predstava mrazi... ale i ten den, co
zaclo ve stredni Evrope poprve snezit, to stalo za to.)

Tak co ale nekde na Morave na neutralnim uzemi?

Jinak souhlasim, ze narychlo je to nejlepsi, a tento souhlas budiz
podporen tim, ze mam priserny zkouskovy a chybej mi nejen vsechny
zkousky, ale i vsechny-2 zapocty...

Marek.