OT: HW party (bylo :RE: jak kontaktovat cybertex)

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Leden 26 15:14:57 CET 2006

Myslim ze takhle narychlo to asi nepujde. Ale predstava nejakyho mejdla na
jaro nebo leto neni spatna. Musel by se ale udelat pruzkum kolik lidi
prijde. Budu na to myslet a pak tu zalozim v prihodnou dobu vlakno a uvidi
se.

Tosa