OT: HW party (bylo :RE: jak kontaktovat cybertex)

marek@cybertex.cz marek@cybertex.cz
Čtvrtek Leden 26 14:38:25 CET 2006

ze by se zde nasel nekdo az tak buransky to snad ne a kdyby tak soude dle
konference nebudete sam kdo dostane na budku :-)
znate to ve dvou se lepe tahne nebo umira ? :-))

posledni pokud je mi znamo byla nekde u Flory v Praze
a bylo tam jen nekolik lidi D.K. byl mezi nimi :-)
J.B.nebo J.R. tusim psal neco o nejake oprave hudebniho automatu :-)
metodou zcela nenasilnou akorat automat na to odpovidal restartem windows
:-)

co treba tento patek vhodne misto jiste najdu rychle :-)
sam jsem na nektere lidi zvedavej teda pokud by se objevili

Marek