OT: HW party (bylo :RE: jak kontaktovat cybertex)

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Čtvrtek Leden 26 14:12:16 CET 2006

Pokud me pamet neklame, vrchnim organizatorem byl Jirka Rotta. Ale uz
nejakou dobu jsem tu od nej prispevky nevidel, asi neposloucha nebo
nema cas. Takze bych rekl, ze organizacni povahy maji pole otevrene a
kdyz to casove vyjde, rad se stavim...

KR