jak kontaktovat cybertex

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Leden 26 14:01:20 CET 2006

Ale ale ale.
Nejde o zadne osobni nepratelstvi, ja pana Kuceru neznam a nazor mam
podobny. Proste neco slibi a neudela, to je cele. Ze uprednostnuje
komercni aktivity je mi jedno. Tak to nemel nabizet! A samozrejme ze slo
take o komercni aktivitu!

Klidne zverejnete co chcete, to je mi jedno. Od Vasi firmy dale.

Martin Hanek