jak kontaktovat cybertex

marek@cybertex.cz marek@cybertex.cz
Čtvrtek Leden 26 13:52:19 CET 2006

fiktivni firmy ?
ja zde pracuji uz pres rok a vyplata mi chodi z uctu nejake firmy CYBERTEX
CZ, s.r.o. pojisteni mi plati a prispiva na penzi a to tez i 14 stalym
zamestnacum kazdy mesic !!

to ze jak je zde vidno si udelal nekolik osobnich nepratel je vec ktera se
tyka jeho osobne a ne firmy

je pravda ze prace ma moc (kdo ji nema) a ze uprednostnuje
pracovni(komercni) veci pred ostanimi i kdyz je zde plno prikladu z
posledni doby kdy nekdo neco shanel a ja "chudak" musel treba neco hledat
nebo rychle odzkouset adsl modem
plno veci dava na sve podrizene a taky uz jich nekolik minuly rok bylo
propusteno nutno podotknout ze to bylo hlavne z divize obchodu
jsem rad ze moji domenou je servis

myslim ze se D.K. chova zde v konferenci korektne
ja sam jsme mu uz radil aby se choval stejne a zverejnil zde 14 lidi z
konference kteri mu dluzi penize za produkty ci sluzby
a nejsou to neznami lide ale lide kteri zde aktivne prispivaji nebo
prispivali

Marek Kubat
servisni technik
CYBERTEX CZ, s.r.o.