Komerce? Poptavka

Danhard danhard@volny.cz
Středa Leden 25 13:39:04 CET 2006

Ten program urcite nedeli 4MHz krystal, tj. 1Mips instrukcni cykl na 0.25Hz,
ale asi na 20Hz.
Nemuzete bez ladu-skladu opajsnout nejaky kousek kodeu bez blizsich
souvislosti, jakou meli pouzitou v tom puvodnim kodu frekvenci oscilatoru.

Na co je pouzity zbytek toho PICa ?, muzete ten display samozrekme ovladat
primo z neho.

Danhard
**********

Jen nekolik dotazu :
- na tom schema jsem nevidel jediny blokovaci kond, a to presto, ze vystup
ovladani LED generuje cca 100mA stosy do napajeni.
- proc to necitate primo v PIC a na vystup vysunete jenom vysledek, na
hloupe ovladani staci take 2-3 draty, a takova 74HC164, nebo HC4094 utahne
na vystupu buzeni LED pres odpory take, nebo tam dejte CMOS4094, a ta bude
mit naopak pri 5V napajeni takove omezeni vyst proudu, ze s ni muzete
napajet tu LED primo :o)

Danhard
*********
Zdravim,

najde se tu v konferenci nekdo, kdo mi na zaklade zadani rekne "Ano, za
X x 100Kc to nakreslim a napisu" a po prevodu dane castky tak ucini?

Jedna se mi o odpoved na dotaz, ktery jsem pokladal predevcirem a vcera.

Zadani:

Mam PIC 16F84A + 4MHz krystal, CMOS4026, ULN2003AN, 7seg Kingbright
SA56-11EWA a potrebuji udelatko, ktere mi s vyuzitim tri pinu na PIC
(clock [CLK], counter reset [RES] a display enable [DE]) bude na
sedmisegmentovce pocitat od 0 do 9 porad dokola s frekvenci 4Hz.

Dekuji za kazdou odpoved, Milan