OT: Web server nedostupn? pro mobiln? klienty

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Leden 26 13:12:12 CET 2006

> (cca 2 ze 100)) a osvedcilo se mi zmensit velikost paketu odesilanych z
> meho
>
> To vypadá slibně, vyzkouším, i když problém to neřeší. Pokud někdo víte o
> nějakých "mobilně" nedostupných stránkách, napište mi prosím, které to
> jsou.

Ty stránky nejsou furt nedostupné, stačí se odpojit/připojit a pak již
většinou jedou.

Jinak ftp.linux.cz s menšími pakety nefunguje. Řešil jsem to se správci, ale
nedořešil (z mé strany - nebyl dostatek času na další analýzy).

JL.