OT: Web server nedostupn? pro mobiln? klienty

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Čtvrtek Leden 26 11:12:00 CET 2006

Nemuze to byt tim, ze (nekteri) operatori poskytuji u mobilniho
internetu jakousi optimalizaci, aby se stranky rychleji nacitaly a
prenaselo se mene dat? (nejaka jejich proxy?)
Priznavam, ze nevim, jaka situace je dnes, ale kdysi jsem s necim
podobnym take mel problemy, takze jsem to musel jakymsi postupem vypnout
(T-mobile).

Hynek Sladky