OT: co vieme a co nevieme

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Leden 25 20:51:52 CET 2006

A aby odvratil pozornost tak jde s vladou USA do soudniho sporu ohledne predavani informaci :-)

Jeste me napada prozaictejsi duvod proc chce NSA na svych pracovistich windows NT a to ten, ze jsou vychytane, nespechalo se u nich a je tak mensi pravdepodobnost chyb, ktere by naopak dovolily neopravneny pristup zvenci. Myslim, ze byly jako posledni OS MS, ktery mel kloudnejsi bezpecnostni certifikaci.

JK