Re: wattmetr

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Středa Leden 25 17:56:10 CET 2006

Pred tydnem jsem koupil neco podobneho v OBI (cena 599,- tusim).
umi to merit a zobrazit napeti/proud/vykon/pocitat spotrebu + naklady/ ucinik/frekvenci
ma to hodiny, daji se zvolit dva tarify (od kdy plati napr. denni / nocni).
Spotrebu (v penezich) pocita podle vzorce (dle navodu) = V * A * faktor vykonu * prislusny tarif * doba pripojeni
Ma to klasickou zasuvku/zastrcku (s kolikem)

kdyby byl zajem o fotku mohu zaslat.
S pozdravem Vladimir loula ml.