Porovnani VF datove komunikace

Ondra OK1CDJ ok1cdj@moravany.com
Středa Leden 25 17:13:26 CET 2006

Zdravim,

>U zakaznika mam vice nez 5 let v provozu zarizeni s obousmernou komunikaci
>433,92 MHz, AM modulace, 10 dbm, 2400 baudu/sec, anteny externi lambda/4,
>vzdalenost 50 m, prenasi se max 200 byte/sec. Zakaznik si do nove verze
>navymyslel pozadavky, kvuli kterym se musi rychlost zvysit 10-20x, tj. cca
>50000 baudu. Proto jsem zacal uvazovat o pasmu 2,4GHz a konkretne o Nordic
>nRF24L01, coz je 2,4GHz, GFSK modulace, 0 dbm.

Ten obvod neznam, jen sem kouknul do datasheetu ze to ma 0dBm +/- 3dB vykonu (do vypoctu sem zahrnul ze to bude davat -3dBm)
a citlivost -90dBm, kdyz budeme uvazovat ze na kazdou stranu date anteny o zisku 6dBi
tak vysledne S/N bude 25dB, coz staci na slusny provoz. Nevim jake chcete pouzit anteny, tak to berte jako priklad, kdyz pouzijete vetsi anteny tak to bude chodi o hodne dal.... Da se to spocitat... Ale bacha na WIFI je dost ruseni, tak to muze byt taky malo..

Ondra OK1CDJ