[OT] ulovek do sbirky krystalu - mabidka

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Leden 25 16:41:49 CET 2006

Zdemontoval jsem z jednoho starsiho zarizeni krasne sutry vhodne pro
konstrukci digi hodin s digitrony a nedalo mi to
nenabidnout je zdejsim konstrukterum hodin, pte takovej skvost se uz
spatne shani.
Oba jsou 100 KHz a pochazeji z normaloveho oscilatoru byvaleho
telekomunikacniho zarizeni. (ZN1,ZN01 - analog multiplex KNK12)
Ten mensi typ ma banku stejnou jako digitron :
http://web.quick.cz/solemon/sutr1.jpg  - je k dispozici 7 kusu
Je u toho jeste puvodni oscilator s KF525 a nejakou bizuteriii kolem.
sutr ma  2+2 dratove vyvody ( jdou do patice od elky)
Ten vetsi ma patici jako elka AZ11 ( neznam oznaceni a nejak se mi to
nepovedlo vyfotit ) :
http://web.quick.cz/solemon/sutr2.jpg   - jsou k dispozici 2 kusy.
Kdyby nekdo delal  ty hodiny kompletne s elektronkami tamby se opravdu
ten vetsi nekde uprostred  vyjimal.

Sory za komerci, ale pokud nekdo mate zajem, cena je lidova , nejaka
mlecna cokolada ve velikosti  studentske pecete( cim vetsi sutr, tim
vetsi coko)
 + pripadna posta.
Zajemci piste prosim soukrome, nechci za****t konev.

Jinak mam k dispozici asi 15 digitronu z nejake velke stolni kalkulacky.
1digitron = 1 fidorka   :-)