OT: co vieme a co nevieme

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Leden 25 15:21:21 CET 2006

Jaroslav Lukesh wrote:

> Gates, ani borci z NSA, fbi a pod nejsou tak blbí, aby pakety chodily samy.
> To bývávalo. Už u NT4 to ale bylo jinak.
>
> Mám jistou osobní skušenost s firmou, která přímo spadá (kvůli strategickým
> materiálům) pod poručnictví NSA a ve vedení jsou 2 dosazení z NSA. Všude
> musí mít NTčka, pač se do nich umí dostat bez vědomí správce.

Aha, ale musi sa to potom tykat aj celej cesty k nim, ze je pod
kontrolou NSA, nie?
Inaksie povedane, pre 99,9% ludi v CZ/SK sa toto netyka, ci ano?
Este raz zdoraznujem (a nielen aby ma admin neodpicol, ale preto lebo to
tak je), ze ma zaujima technicka stranka veci, t.j. ci je mozne najst
vseobecne pouzitelny prielez internetom alebo nie.

wek