OT: co vieme a co nevieme

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Leden 25 14:24:46 CET 2006

Jirka wrote:
> Skutecne zijete v presvedceni, ze
> (i kdyby) byl na tomto foru nekdo, kdo vi neco blizsiho, tak ze by
> mluvil? A kdyby mluvil (coz je - znovu rikam - temer nepredstavitelne),
> ze by nebyl posleze smeten jako paranoik/terorista/nepritel statu? Mate
> malo prikladu v CR, SR a jinde? A to jsou jen ty, o kterych se verejnost
> dozvi...

Ja viem ze je to OT ale o nic menej ako WinLin vojna, tak hadam ma admin
tipne tak po 2-3 prispevkoch, proste to risknem :-)

Zaujalo ma to z technickej stranky. Ked som sa nedavno pytal na tie
UART-cez-web predlzovacky, tak ako najvaznejsi problem mi bolo
prednesene (a verim ze pravom), ze web je dnes vdaka nepredvidavosti
tvorcov IP4 a vdaka brutalnosti skodcov tak zdegenerovany, ze je
prakticky problem prepasirovat cez neho legitimny paket z bodu do bodu.

No a teraz sa mi predostiera, ze je k dispozicii nieco ekvivalentne
pruhom ktore sa v Moskve vyhradzovali pre cierne limuziny s doprovodom,
vacsinou volne a prazdne???

wek