Nalehava prosba pro PC odborniky

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Leden 25 13:07:55 CET 2006

> Z mnou používaných programů na běžný HW/SW vývoj jich většina pod
> Linuxem prostě neexistuje. Namátkou mně napadá MPLAB, AVR Studio,
> Imagecraft ICC C compiler, HT-Soft PIC C compiler (ta jejich parodie

ad PICC - v Jave je myslim jen ten jejich HI-TIDE 1/2, nicmene samotny
prekladac je AFAIK v C/C++ a je pod Linux/UNIX nativne prelozeny, takze
by s jeho pouzitim nemely byt problemy, jen musite pouzit vlastni IDE. A
nova verze HI-TIDE 3 je zalozena na Eclipse, to uz by mohlo byt velmi
zajimave - ale jeste jsem ji nezkousel, tak nevim jak to funguje v praxi.

Lukas Grepl