OT:složky ve windows

Zdeněk lada zdenek023@seznam.cz
Středa Leden 25 11:58:17 CET 2006

Dobrý den,

zajímalo by mě proč je v každé složce skrytý samospustitelný html kód.
nanapadá mě důvod pro uživatele ani pro windowsi.
doposud jsem žil v domění že vira a podobné nesmysli je nutné aktivovat
přímo spuštěním spustitelného souboru nebo makra či skriptu.

nechci žádnou debatu na téma windows x linux  jen by mě zajímal důvod
proč tomu tak je.

a jestli se to dá vypnout.

zdeněk

--