Velky disk (250GB) pod WXP/Zaloha systemu

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Leden 25 11:07:10 CET 2006

Nejenže není problém jej naformátovat celý, dokoce můžete spojit víc disků:-)

Pokud do počítače s XP připojíte nový, ještě nepoužitý, velký disk, budete dotázán,
zda vytvořit dynamický svazek:
Ne - bude se chovat "normálně", tzn. budete jej moci naformátovat a používat
běžným způsobem.
Ano - vzniknou mírné komplikace při případném přesunu do jiného PC,
ale až dojde místo, prostě připojíte další velký disk (nemusí být stejný),
znovu odpovíte Ano, a budete dotázán, zda jej chcete připojit ke stávajícímu
dyn. svazku - Pokud znovu odpovíte Ano, nepřibude písmenko, přibude jen
volné místo:-)

Dynamický svazek vřele doporučuji, osobně mám takto spojené zatím 4
200GB disky, vše funguje k plné spokojenosti a brzy budu dokupovat
další disk:-)

Na žádnou z uvedených operací nemusíte pouštět žádný program, tedy
ani PQ magic. Uvedené otázky se objeví samy, hned jak se systém
o přítomnosti nového disku dozví.

Pokud není disk nepoužitý, klikněte pravou myší na Tento počítač,
vyberte spravovat, v levém okně klikněte na správu disků a tam
naleznete vše potřebné.

PH

From: "Daniel Valuch"