Nalehava prosba pro PC odborniky

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Leden 25 08:00:38 CET 2006

kdyz je tu takova pekna diskuze linux a win znate squid proxy ? :) funguje
to pod win i pod linuxem pod win to funguje jako sluzba a umi to krasne
vyfiltrovat stahovani ruznych podezrelych souboru nebo proste ruzne pripony
jako *.exe,*.com atd... proste obecne nastaveni bezpecnosti . Obycejne to
nahravam takovym tem uzivatelum co se prihlasuji jako admini a jejich deti
uz jsou nactilete takze chodi na ruzne porno stranky atd... usetri to dost
prace. Tady jsou nejake odkazy :

http://www.squid-cache.org/
http://www.acmeconsulting.it/pagine/opensource/download/squid-2.5.STABLE12-NT-bin.zip

Jinak jeste dobry tip na odstranovani takovych adwaru nebo viru je security
taskmanager . Umi ohodnotit vsechny bezici procesy no a mezi temi ktere
nepozna jsou vetsinou zahrabane nejake ty viry a podobne. Minule mi nekde
kde jsem nemohl reinstalovat system nesly spustit zadne DOS programy
spybot,adware,nod32,avast! nic nenasly mezi procesy se objevila nejaka dll
knihovna ktera se tvarila jako driver tiskarny a byl to nejaky cerv.

Pracuju taky jeste ve statni sprave no a nez jsme presli pod kraj tak tu byl
na serverech a vsude mozne linux , ted je situace takova , ze vsude je win
2003 server a vlastne nikdo zadnou velkou zmenu nepocitil . Asi na to jsou
prachy a pro adminy je to jednodussi :) Ale je fakt , ze pouzivame SW ,
ktery je problem na linuxu najit( dispecersky SW, nahravani vysilacek,stat.
nouzovych linek, ovladani radiostanic atd... )

s pozdravem snehulak