Nalehava prosba pro PC odborniky

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Leden 24 23:30:32 CET 2006

> Pokud nefunguje (typickým příkladem je WinXP + MSIE + Internet), je to
> jednoznačně chyba programátorů toho systému a myšlení uživatele s tím
> nemá co dělat.

Nevim co na tom nefunguje. Pouzivam to nekolik let a uplne v pohode.
Pravda, obcas delam web stranky a to co 'prelozi' IE je az s podivem,
ale on i FireFox ma sve problemy (stejne jako NN, Mozilla a dalsi) a
sladit to tak, aby se stranky zobrazovali vsude stejne (zvlaste pri
pouziti CSS) je obcas horor na nekolik hodin, hledani v buglistech
atd. Donedavna byl napr. problem udelat trisloupcovou tabulku v
Mozille tak, aby se mohla definovat sirka prostredniho sloupce. Takze
neni vsechno zlato...
Doporucuji web http://www.sovavsiti.cz/ kde je dost casta konfrontace
IE vs FF a neni to tak, ze by FF byl bez chyb a opravdu vse zobrazoval
dle standartu definovanych W3C. Jako FF zobrazi neco dobre to co IE
spatne tak je to nekdy i naopak.

A jak se dostat k adwaru/spywaru atd.? Pisu to proto, aby si take nekdo
uvedomil, ze to ma s praci pramalo spolecneho
- stahovat warez, ruzne super setrice, tapety...
- surfit po xxx
- pousteni priloh v mailu o kterych nic nevi (dokonce ani kdo mu to
poslal!, to je jako otevirat doma podivny balicek, ktery mi nekdo
poslal postou a vubec nevim co to je... jeee ono to ma knoflik, zkusim
to pustit)

Pokud na PC opravdu nekdo pracuje, nema s timto svinstvem zadny
problem. Jenomze vysvetlujte uzivateli (jeste navic nekdy majiteli
firmy), ze by asi po tech xxx surfovat nemel, jinak si zaflaka PC...
A on vam do oci tvrdi ze 'to samo', pricemz vite napr. z vypis
Winroutu ze to tak neni. Kdyz to zaplati, tak proc se snim prit, ze.

--
Michal Grunt