Nalehava prosba pro PC odborniky

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Leden 24 22:53:29 CET 2006

On Tue, 24 Jan 2006, Tomáš Koželuh wrote:

> Bez jakékoliv prezentace je obecně problém na linuxu používat firemní
> aplikace - tím myslím software na výplaty, účetnictví a podobně. Například v
> ČR nic takovýho prostě neexistuje a zkuste firmám navrhnout, ať přejdou

To je zvlastni - nase firma ma jak vyplaty tak ucetnictvi na linuxu uz
hezkych par let, predtim to bezelo na IRIXu. Klienti byli puvodne pod
linuxem, pak pod windows ruzne verze (terminal/oraclient), a nyni i webovsti
v javascriptu. Ucetnich ktere v tom pracuji bude mozna 50, zamestancu mame
>1000 , pristupy tam maji i vedouci stredisek pro kontrolu cerpani
poductu. Takze bych nebyl tak kategoricky. Nicmene je to tak 3 roky zpet
co jsem byl naposledy na INVEXu a tam ceska firma prezentovala ucetnictvi
bezici vyhradne na linuxu pro mensi firmy. Prislo mi ovsem ponekud omezujici
ze ani klienty nemeli variantne pro win.