DPS v Eagle - zacatecnicky dotaz

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Leden 24 22:05:16 CET 2006

No, záleží na tom, co rozumíte pod pojmem "kreslí".

Pokud kreslíte ručně, tak si volíte vrstvu na které chcete kreslit.
Pokud máte na mysli autorouter, tak u něj musíte horní stranu zakázat,
pokud má navrhovat spoje jen na spodní straně.

Pro autorouter se tlouška čar nastavuje v okně nastavení toho
autorouteru. Pro ruční kreslení se to dělá příkazem SET nebo patřičnou
volbou v menu (je to ikona takového malého klíče - Set/Width).

Zdraví PavelK