Nalehava prosba pro PC odborniky

Jaroslav Lukesh lukesh@k-net.cz
Úterý Leden 24 20:51:28 CET 2006

> odhalovani

Dobra rada nad zlato, ze?

> a co poradite nainstalovat kdyz zacne blbnout ten linux? ...

Vymenit HW. Podivne, ale je to tak - uz jsem zazil mnoho stroju, kde behal
netware ci NTcka bez potizi - jak se na to dal linux, choval se VELMI
podivne - mohl za to chyby procesoru, pameti nebo chipsetu, odhalit se to da
memtest86 a cpuburn (pozor, tech programu se stejnym nazvem je vicero, ten
balik co myslim obsahuje programy burnBX burnMMX burnP6 burnK6...).

> neinstaloval jste treba nejake nove drivery na nejaky hardware?
> nebo zkuste jeste program co odstanuje adware, nebo novy antivir

U nas na firme se osvedcil microsofti antispyware, nasel i to co jine
antispywary nenasly. Ovsem ten nejvetsi spyware - samotne windows -
samozrejme ignoruje. Kdybyste vy jenom vedeli... Bohuzel, taky mam ten
spyware dobrovolne z donuceni na notebooku (jeste ze vyvojova masina je na
linuxu)

JL.